معرفی بازی budget world
نوشته شده توسط : حمیده

معرفی بازی  budget world

بازی budge world برای تبدیل کردن تصورات کودکان ساخته شده است و برای عمل طراحی شده است که به واسطه آن در این بازی ما به قصد ترفند های خلاقانه و هیجان انگیز کودکان سراسر دنیا را مورد آموزش و سرگرمی قرار می دهد.
این بازی باتوجه به داشتن شخصیت هایی که مورد علاقه کودکان و قابل شناسایی هستند. در این بازی کودکان بازیکنان رسمی خود را انتخاب کرده و کاملا سرگرم کننده میباشد. این برنامه دوست خانوادگی شماست و با توجه به قوانین بازی های آنلاین مطابق coppa از جمله قانون حفظ حریم خصوصی آنلاین کودکان ، با سخت ترین قوانین حریم شما را حفظ میکند. این بازی رایگان در اختیار عموم جهانی قرار گرفته و خانواده ها میتوانند آن را در رایانه ،تلفن همراه خود مورد امتحان و استفاده قرار دهند.

ویژگی های بازی باگت ورد

  • بازی Budge world برای سنین مختلف کودکان طراحی شده است اما این بازی برای بزرگسالان نیز هیجان انگیز است و هرکس میتواند از بازی با آن لذت ببرد که همچنین میتوانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • این بازی برای تمامی سیستم عامل ها یا پلتفورم ها طراحی شده تا شما به راحتی بتوانید از ان استفاده کنید.
  •  از آنجایی که تمام بازی های دنیا بر خلاقیت، سرگرمی و یادگیری کودکان اسرار میورزند  دراینجا برای مثال املا و شمارش را به روشی جذاب و سرگرم کننده بدون خرید درون برنامه ای یا تبلیغات به کودکان شما آموزش میدهند.

اگر بخواهیم توضیحات بیشتری را در زمینه بازی بدهیم ، در این بازی شما با سازنده ها آشنا میکند. در واقع سازنده ها همان مخترعین و خلاقانی هستند که به جهان بایر سفر میکنند و آنجا را به جایی فوق العاده و پر از سرگرمی تبدیل میکنند ، بودجر ها یا همان سازنده ها  این خاصیت را دارند که با خلاقیت و فعالیت رشد میکنند که این ها شرایط ایجاد زمین های جدید را فراهم میکند و همینطور که کودکان از طریق آن پیشرفت میکنند در کنار آن  سازنده ها به آنها پاداش میدهند تا که بتوانند سرزمین های جدید خود را به جایی بهتر و پر از سرگرمی و هیجان تبدیل کنند.
اشتراک ماهانه خانواده شما این امکان را فراهم میکند تا به تمام محتوای برنامه دسترسی کامل داشته باشند ، البته برای هیجان بیشتر برخی از مطالب فقط با پیشرفت کودکان در اختیارشان قرار میگیرد ، جوایز باعث میشود تا شخصیت ها و برچسب ها  باز شود . همانطور که گفته شد این Budge world بسیار سرگرم کننده و بسیار آموزنده و جذاب و صد البته برای خانواده ها قابل کنترل نسبت به فرزندان خویش میباشد که توصیه میکنیم ازآن بهره ببرید.

 





:: برچسب‌ها: بازی , سرگرمی , Budge world , بازی کودکان , بازی بزرگسالان , بودجر , بازی فرزندان , بازی خانوادگی , بازی با دوستان , بازی خوب , بازی قشنگ , بازی موبایل , بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: